• Aграгарадок Рэчкі Aграгарадок Рэчкі
  •  Аграгарадок Буйнічы Аграгарадок Буйнічы
  • Aграгарадок Вейна Aграгарадок Вейна
  • Памятны знак К.Сіманаву Памятны знак К.Сіманаву
Галоўная / Служба «Адно акно»

Служба «Адно акно»

Інфармацыйная служба «Адно акно» Магілёўскага раённага выканаўчага камітэта

Інфармацыйная служба "Адно акно" (далей - Служба) размешчаная ў кабінеце 9 будынка па месцы знаходжання райвыканкама (г. Магілёў, вул. Чалюскінцаў, д. 63 а) на першым паверсе райвыканкама.

Рэжым работы:
Панядзелак, cерада, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.00, абед з 13.00 да 14.00.

Aўторак з 8.00 да 20.00, абед з 13.00 да 14.00.
Субота з 8.00 да 13.00, выхадны - нядзеля.

Структура Службы:
Кіраўнік Службы -1 чал.
Спецыялісты Службы - 2 чал.:
спецыяліст установы "Магілёўскі раённы Цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва»;
метадыст дзяржаўнай установы дашкольнай адукацыі "Цэнтр творчасці дзяцей і моладзі Магілёўскага раёна".

Склад Службы:

Мірошкіна Наталля Якаўлеўна

Галоўны спецыяліст Службы

каб. 9

тел.42-30-19

Пратасевіч Наталля Паўлаўна

спецыяліст Службы

каб. 9

тел.42-30-19

Мікалаева Наталля Иванаўна

спецыяліст Службы

каб. 9

тел.42-30-19

Служба:
- вядзе працу даведачна-інфармацыйнага характару па пытаннях кампетэнцыі аддзелаў, упраўленняў, службовых асоб райвыканкама;
- вядзе прыём і выдачу дакументаў зацікаўленым асобам па заяўным прынцыпе "адно акно" пры іх звароце ў райвыканкам за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур згодна з Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. №433 "Аб асновах адміністрацыйных працэдур” (далей-Закона);
- забяспечвае паўнату, дакладнасць інфармацыі аб працы аддзелаў і ўпраўленняў райвыканкама на аснове заяўнага прынцыпу "адно акно" і іншай інфармацыі, якая тычыцца працы райвыканкама па зваротах зацікаўленых асоб;
- вядзе папярэдні запіс на асабісты прыём да старшыні, намеснікаў старшыні, кіраўніку справамі райвыканкама.

ПРЫЁМ ДАКУМЕНТАЎ
У Службе арганізуецца прыём зацікаўленых асоб, які ажыццяўляецца ў парадку чарговасці і пры неабходнасці па папярэднім запісе.
Спецыяліст Службы, які прымае зацікаўленую асобу:
- правярае наяўнасць дакументаў, якія зацікаўленая асоба ў адпаведнасці з пунктам 2 артыкула 15 Закона і пералікам павінна падаць самастойна, і правільнасць афармлення заявы;
- тлумачыць парадак ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, у тым ліку парадак і тэрміны вытворчасці запытаў у іншыя дзяржаўныя органы (арганізацыі), аплаты за выдачу атрыманых па яго запытах звестак і (або) дакументаў, за прадастаўленне якіх заканадаўствам Рэспублікі Беларусь прадугледжана плата, і пра тое, што дзяржаўныя органы і іншыя арганізацыі прадастаўляюць звесткі і (або) дакументы толькі на падставе наяўнай у іх інфармацыі, а таксама тлумачыць іншыя неабходныя нормы заканадаўства Рэспублікі Беларусь;
- прадастаўляе зацікаўленым асобам прадугледжаныя заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур, і тлумачыць парадак іх запаўнення і прадстаўлення;
- рэгіструе заяву ў электроннай форме ўліку ў адпаведнасці з Інструкцыяй аб парадку вядзення справаводства па адміністрацыйных працэдурах у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, зацверджанай пастановай Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь ад 7 мая 2009 г. № 39 (Нацыянальны рэестр прававых актаў Рэспублікі Беларусь, 2009 г., № 118, 5/29718);
- ажыццяўляе іншыя паўнамоцтвы, прадугледжаныя законам і іншымі актамі заканадаўства аб адміністрацыйных працэдурах.

Пры разглядзе заявы зацікаўленай асобы службай:
- вывучаюцца прадстаўленыя зацікаўленай асобай дакументы і (або) звесткі;
- ажыццяўляецца пошук і аналіз дакументаў і (або) звестак, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, наяўных у службе, упаўнаважаным органе;
- спраўджваецца інфармацыя, якая змяшчаецца ў прадстаўленых зацікаўленай асобай дакументах і (або) звесткі з інфармацыяй, якая маецца ў службе, упаўнаважаным органе;
- накіроўваюцца запыты ў іншыя дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі, у тым ліку па электроннай пошце;
- збіраюцца неабходныя звесткі з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных;
- прадастаўляецца зацікаўленым асобам магчымасць знаёміцца з матэрыяламі, звязанымі з разглядам сваіх заяў, у тым ліку з дакументамі і (або) звесткамі, атрыманымі гэтымі органамі ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і неабходнымі для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, рабіць з іх выпіскі, калі іншае не прадугледжана заканадаўствам аб дзяржаўных сакрэтах, камерцыйнай ці іншай ахоўнай законам таямніцы;
- прымаюцца пры неабходнасці іншыя меры для разгляду заявы зацікаўленай асобы.

АФАРМЛЕННЕ І ВЫДАЧА ВЫНІКОВАГА ДАКУМЕНТА

Адміністрацыйнае рашэнне, аформленае ва ўстаноўленым парадку, перадаецца структурным падраздзяленнем у Службу, якая:
- паведамляе зацікаўленую асобу аб гатоўнасці адміністрацыйнага рашэння ў выпадку яго накіравання нарачным (кур'ерам), па пошце, у выглядзе электроннага дакумента ці іншым спосабам;
- выдае адміністрацыйнае рашэнне зацікаўленай асобе. Пры выдачы асабіста зацікаўленай асобе адміністрацыйнага рашэння альбо выпіскі з яго, зацікаўленая асоба распісваецца ў іх атрыманні з прастаўленнем даты атрымання. Адміністрацыйнае рашэнне, прынятае ў ходзе прыёму зацікаўленай асобы ў вуснай форме, падлягае аб'яве зацікаўленай асобе, і вынік прынятага адміністрацыйнага рашэння адзначаецца ў адпаведнай графе рэгістрацыйна-кантрольнай (ўліковага) формы, у якой рэгістраваліся (ўлічваліся) вусныя заявы;
- тлумачыць зацікаўленым асобам парадак і тэрміны абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў.

АДМОВА Ў ПРЫЁМЕ ДАКУМЕНТАЎ І ВЫДАЧЫ ВЫНІКОВАГА ДАКУМЕНТА

Служба адмаўляе ў прыняцці заявы зацікаўленай асобы па падставах, прадугледжаных у артыкуле 17 Закона.
Пры падачы заявы ў службу зацікаўленая асоба павінна прадставіць неабходны камплект дакументаў, прадугледжаны пералікам.
Калі поўны камплект патрэбных дакументаў адсутнічае або дакументы не адпавядаюць устаноўленым патрабаванням, заява не прымаецца.
Пры запыце прамежкавых дакументаў у выпадку атрымання адмовы або адсутнасці неабходнай інфармацыі ў адпаведным дзяржаўным органе (арганізацыі) пісьмовую адмову зацікаўленай асобе з указаннем прычыны ў трохдзённы тэрмін рыхтуюць спецыялісты адпаведных упраўленняў і аддзелаў райвыканкама, якія разглядаюць заяву, і перадаюць у службу для паведамлення зацікаўленая асоба.
Пры непрадастаўленні зацікаўленай асобай квітанцый, якія пацвярджаюць аплату за выдачу дакументаў або звестак, у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам пісьмовую адмову ў выдачы выніковага дакумента зацікаўленай асобе з указаннем прычыны рыхтуюць спецыялісты службы ў трохдзённы тэрмін.
Кантроль за выкананнем тэрмінаў выканання дакументаў зацікаўленай асобы пры іх звароце па заяўным прынцыпе "адно акно" ў райвыканкаме ажыццяўляецца службай у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам.

ПАРАДАК ПРАЦЫ "ГАРАЧАЙ ТЭЛЕФОННАЙ ЛІНІІ»

"Гарачыя тэлефонныя лініі" праводзяцца спецыялістам Службы па спецыяльным нумары тэлефона - 42-30-19 у мэтах паведамлення грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі інфармацыі па пытаннях, якія патрабуюць прыняцця райвыканкамам, яго структурнымі падраздзяленнямі мер рэагавання ў межах сваёй кампетэнцыі.
Пытанні даведачна-кансультацыйнага характару не падлягаюць рэгістрацыі і ўліку.
Рэжым працы "гарачай тэлефоннай лініі" штодня з 8.00 да 12.00, выхадны дзень-нядзеля.

ПАПЯРЭДНІ ЗАПІС НА АСАБІСТЫ ПРЫЁМ КІРАЎНІЦТВА РАЙВЫКАНКАМА
Папярэдні запіс на асабісты прыём да старшыні, намеснікаў старшыні, кіраўніка спраў райвыканкама ажыццяўляе спецыяліст Службы пры звароце грамадзяніна, яго прадстаўніка, прадстаўніка юрыдычнай асобы асабіста альбо па тэлефоне 42-30-19.
Пры ажыццяўленні папярэдняга запісу на асабісты прыём спецыяліст службы высвятляе сутнасць пытання, удакладняе матывы звароту, прымае заявы, іншыя дакументы.